גם אב הבית השתתף במחקר
במחקר היה צורך להשיג פלטות לבניית מאורות לעקבות. פניתי לאב הבית שיעזור לקנות את הפלטות הוא יצר קשר ישיר עם אסף קיבל פרטים דאג להצעות מחיר ורכש את הפלטות. כשהפלטות הגיעו משה אב הבית הדריך את התלמידים.
עקרונות הפעלה
עקרונות הפעלה מתארים דרכים שונות לגשר בין תיאוריות על למידה והוראה לבין דרכי יישום אפשריות
משה נכנס לכיתה הציע לשייף את צידי הפלטות חילק לתלמידים נייר זכוכית והדגים את הפעילות. אחר כך לקח כל פעם קבוצה לחדרו לחורר את הפלטות וחזר לכיתה להסביר ולהדגים איך לחבר את הפלטות עם האזיקונים.
לפני החיבור בין הפלטות צבענו בפחם שני שליש חיצונים של הפלטה ובאמצע שידכנו טפט שקוף שהשארנו עליו את הנייר עד ההנחה בשטח כדי שלא יתלכלך.
חיברנו עם אזיקונים שוב בליווי משה בשיעור כאשר הוא מראה לתלמידים איך לעבוד נכון עם האזיקונים ובסוף גם לחתוך את העודפים באזיקון.
משה הגיע לשיעורים בשמחה. מלא התלהבות והייתי אומרת גם גאווה שהוא יכול להעביר מהידע שלו לתלמידים.
הפניה לאב הבית הקלה את החששות שלי מהתחלת הפרוייקט כי אני לא מבינה בסוגי עצים ובבניית המאורה. משה הרגיע את חששותי ונרתם בשמחה להדריך אותי ואת התלמידים.
בסיום כל קבוצה יצאה הביתה עם מאורת עקבות יונקים קטנה.
פרוייקט
בעקבות יונקים קטנים
תגובות

15/12/2020 17:10:26

15/12/2020 17:11:09

15/12/2020 17:12:07